Lost myself and I am nowhere to be found

Tumblr_m1yjsonw9w1qcc0zvo1_500_largeTumblr_lwbr97xjq31qfjdyeo1_500_largeTumblr_m2n48s0aeb1qdok4ro1_500_largeTumblr_m4ukg9d0jz1rqn0h2o1_500_large
kvävs, kan inte andas, kippar efter luft
skriker efter hjälp
ingen hör mig, halsen är torr
huvudet dunkar i takt med mina hjärtslag
som sakta, sakta bleknar bort
varför kan jag bara inte våga säga som det är
jag är så skrattretande dum
jag trodde verkligen det var så lätt
men vad fel jag hade
jag kommer aldrig komma ur denna cirkel
denna onda cirkel som snurrar mig yr
trodde jag att det verkligen skulle bli bättre?
enkelt och simpelt
det var vad alla sa
jag undrar hur det tänkte
för så var det inte
så är det inte
hoppet sjönk någonstans på vägen
vägen till ljuset
jag fastnade
fastnade i träsket som snart
mycket snart dränker mig i allt hat
jag vet inte längre vad jag ska tro
allt jag säger är fel,
allt jag gör är fel
allt är fel
är det bara i mig som felet finns
enkelt och simpelt är det verkligen inte
kan ingen bara förstå det
acceptera att det aldrig kommer bli bra
acceptera att det bara inte går att fixa
mörkret är min vän, min fiende, min rädsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0