Rajman

Han var väldigt väldigt stel i uppvärmingen så började galoppera nästan på en gång för att få han lite mjukare. Och det blev han. Red sen lite travökningar som gick bra, lite skumpigt men det är bara jag som får träna på att spänna magen! Sen red vi lite galopp övergångar till halt, vissa gånger gjorde han riktigt trevliga halter, andra inte. Det gäller mest bara ifrån mig att jag ska orka samla han för han fixar ju övergången super bara jag orkar rida och hålla om hela tiden med benen. Tränade sen lite förvänd galopp och lite skänkelvikningar i traven då det är med i LA:3, och ja Helen tvingar mig att vara med i det programet på klubbtävlingen nästa helg. Haha asså vi ser ju hur det går. Alla rider värsta perfekt och bra och så kommer jag där och fisrider. (men jag tror jag kommer banga, seriöst jag rida ett LA program? haha..)
Fast bara han är framme för skänkeln och jag orkar rida ihop han så går han hur bra som helst. Men det är jobbigt! Höll på att dö där ett tag mitt under passet, sjukt jobbigt för ben och mage kan jag säga.
Funderar också på att vara med någon klass med Max nästa helg, det blir isåfall våran sista tävling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0