När allting som jag inte borde säga, blir sagt i alla fall.

"så jag säger att jag inte bryr mig om honom längre och går sen hem och gråter mig själv till sömns"
"och jag slutade följa dig på alla sociala medier, för att det var för jobbigt att alltid se hur bra du mådde utan mig"
"och att säga hejdå till honom och veta att det är så långt tills vi ses igen, det får mig att vilja gråta"
-Jag gillar detta regnväder, fortsätt så moder natur. Jag gillar också att jag träffat fina människor i helgen. Jag gillar att att jag börjat träna igen, seriöst. Jag gillar att jag beställt hem en söt klänning och jag gillar att jag får träffa min fina klass imorgon. PUNKT SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0