Ramera.

Förra veckan gick usel att rida Ramera, varken hoppningen på fredagen eller dressyren på tisdagen. Så fort man ökar svårighetsgraden ett steg så blir hon super osäker. En bana på 80 cm hoppar hon super lätt men 90 kom vi knappt runt. Det är synd att hon är så osäker när hon har kapacitet. 
Sen dressyren i tisdags gick usel. Hade inget flyt alls och jag red riktigt dåligt.
Igår gick det däremot bra, skönt nog eftersom vi tävlar imorgon! LB:1 och 80 cm. I dressyren hoppas jag att vi förbättrar oss lite i procent men också att hon ska vara med lyhörd. I hoppningen hoppas jag att vi kommer runt utan fel. Hon blir ju så himla stirrig och nervös. Men den känslan vi hade igår hoppas jag sitter kvar till imorgon. 
Bild från förra tävlingen, hahha hon hoppar lite skevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0