Prinsessan

80 cm rundan gick vi felfrita. Trots en stressig framridning och något seg för skänkeln så hoppade hon så bra. Jätte nöjd!
90 cm rundan gick också super bra. På framridningen var hon osäker och det var trångt och vi kom fel på oxern flera gånger. Kändes inte alls bra. Men vi kom runt grundfasen med 4 fel. SISTA HINDRET. Jag slutade rida vilket resulterade i att hon stannade, då hon väntade på mina hjälper som aldrig kom. Lite surt.. Hade jag bara orkat några meter till skulle vi hamnat på första plats! Nu blev det en andra plats utanför placering dock. Men trots noll placeringar så är jag så NÖJD. Kunde inte gå bättre med tanke på hur hon varit innan. Känns som en bra start på tävlingssäsongen!  

Kommentarer
Postat av: Sannah

Kul!! :)

2014-02-03 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0