I wonder about the love you can't find

Fikar alltför ofta fast pengarna bara försvinner. Men hallå det är ju så mysigt och så gott och så fint porslin och så fina vänner som
jag bara vill fika med hela dagarna.
Vissa dagar läser jag fin poesi och känner mig lite   helare. Andra dagar läser jag "förr eller senare exploderar jag". Då är jag trasig. Då vet jag inte om jag är mänsklig längre. 
I fredags var jag på världens mest episka spelning i Umeå. "Life in color". Vi blev dränkta i färg och konfetti. Dansade till feta DJs tills benen vek sig. Jag och mina vänner var bäst! 
Idag. Idag struntar jag i mycket, för mycket. Men det viktigaste är att jag är lycklig. Ganska lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0