Rör vid mig, allt jag vill vara

Vaknade till solljus, kunde knappt ta mig ur sängen. Sprang en runda, kunde knappt lyfta benen. Cyklade till skolan, kunde knappt trampa uppför backarna. Försökte skriva klart lite uppgifter, kunde knappt skriva ett ord på två timmar. 
Idag mår jag inte alls bra. Ont i kroppen. Rehabiliterar mig med Koloniens nya album som speglar det fina vårväder vi fått här i Övik. De spelar melodier som värmer upp huden likt solens strålar. De sjunger texter som blåser rakt igenom en och väcker upp drömmar som man under vintern lagt undan. Det är så mycket glädje, kärlek och värme. En försmak på den sommar som snart är här.
Trots att jag mår dåligt idag så är vädret underbart och livet det finaste jag fått.
(Och Örnsköldsvik har lite fina byggnader ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0