Fall med mig nu

 Gick en kvällspromenad efter en helg med febertoppar, eller blodsockerfall, eller början på migränanfall. Min kropp ville inte alls fungera som den skulle. Nu mår jag bättre. Det är skönt att kunna ställa sig upp utan att huvudet håller på att explodera och ögonen svartnar och benen viker sig. Hösten har anlänt nu tänker jag, fast egentligen är den snart slut tänker jag sen. Jag har fått tillbaka min första tenta och den sa B. Livet rullar på. Det känns löjligt att säga så. Men det är så. Just nu går det mesta i rätt riktning. Det är fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad bra du är. Saknar dig!!!/ eveluba❤️

2015-10-22 @ 11:50:22
Postat av: Anonym

Åh vad bra du är. Saknar dig!!!/ eveluba❤️

2015-10-22 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0