20 juni

Idag var jag på en liten utflykt till Gränna med en vän. Jag har snart bott i jönköping i 2 år men har ändå inte sett så mycket av småland. Så det var verkligen roligt. Ett mysigt litet sommarställe som tydligen är ett måste att besöka om en bor här nere. Mycket fint. Jag har de senaste dagarna mått väldigt bra och det är en fantastisk känsla. Jag har energi på ett helt annat sätt än tidigare. Det är inte lika tungt att vakna. Min kropp orkar. Mitt sinne känns lättare. Jag skrattar ofta. Det känns hoppfullt. Mitt mående är så underligt ibland. Jag försöker uppskatta det som finns och det som känns här och nu. Hela våren har varit så mörk och dyster. Det känns som att nu kanske det vänder. Till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0