Varje stavelse jag stammar fram är säkert lögner och luft men allting är sant

Jag har köpt nya skor och i köpet ingick skavsår på hälarna. Visst låter det underbart? Ungefär lika underbart som att en onsdagskväll ligga och skratta med sex personer i en säng. Det är ganska fint också. Eller att gå längst vätterstranden när solen går ned. Eller att på en fredagskväll lyssna på Thomas Stenström som spelade i världens minsta konsertlokal. Det blir själen glad av. Det är också ganska fint att inte alltid behöva somna och vakna ensam. Eller det här att klockan igår helt plötstligt gick från 01:59 till 03:00. En timme mindre sömn men en timme närmare sommar. Ibland försöker jag faktiskt tänka på alla fina stunder jag upplever. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0