Du sa: Du är så naiv. Jag sa: Jag vet

Hej oktober. Du kommer med kyla och regn. Och visst är vi alla förberedda på det. En vän frågar mig hur min vecka har varit och jag kommer inte ihåg. Det känns som det ofta är så nuförtiden.Jag gör massa saker men jag hinner aldrig stanna upp och reflektera. Istället faller det bort i glömska. Som om det aldrig inträffat. Sen har vi ju mitt största problem av alla. Det här att jag samlar på mig känslor. Och när jag inte hinner bearbeta dem så kommer allt ikapp tillslut och blir sådär onödigt stort och mycket. Ungefär som igår. Jag vet inte om det är vädret eller om det är den här världen. Men vissa dagar är krävande medans andra går lätta och ibland känner jag mig bara alldeles för skör för att ta in verkligheten. Idag är det måndag och jag vaknar sent och jag kan inte ta mig upp ur sängen förrän vid 12. Är så tung i huvudet och det känns som att alla kroppens muskler har förtvinnats. Har försökt med plugg men det har inte gått. Åkte till kulturhuset en sväng ikväll. Trots att jag känner mig på gränsen till labil så är det så fint att träffa andra människor och få skratta lite. ganska mycket. Hoppas på bättre dagar framöver. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0