Dagen

Har varit rätt så nice, försvode mig dock rejält. Men aja.
Innebandy turnering efter lunch, vårat lag var ju bäst! Dock vann vi inte, utan förlorade i finalen. Men asså ja det var skit kul endå, höll på att skratta åt typ allt och flummade omkring på planen.
Efter vi slutat så åkte jag till Max. Red till ridskolan och red i ridhuset i typ 30 minuter. Gick faktist rätt så bra, han var något seg. Han är ju inte van att gå i så tungt underlag så han tyckte det var riktigt jobbigt ;)
Ska snart byta om, det är MASKERAD på kyrkan ikväll + så ska syskonen olsson (asså jag och mina äldre syskon) spela lite låtar :) Det blir nog bra, förutom att jag inte har kommit på vad jag ska klä ut mig till... KRIIIIS!
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0