Jul lov.

Känns otroligt skönt med lov! Är också helt nöjd med mina betyg, MVG i spanska och musik resten av ämnena fick jag VG i. Skönt att inget av betygen sänktes och hoppas jag kan jobba upp betygen ännu mer tills nästa år!
Vi slutade runt ett, åkte in till stan och var där i några timmar och handlade julklappar för hela slanten. Är helt pank nu.
Ridning snart, hoppas sista lektionen blir kul.
Lägger kanske upp något film klipp från igår då vi spelade, dock sjöng jag ju inte så himla bra. Min röst var helt utsliten eftersom vi spelade igenom alla låtar 100 gånger innan konserten började. Så det blev lite kärringskrik här och där.. Heh..
Rörigt inlägg, men ja detta var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0