KAOZ

Ridnigen med Max gick rätt så bra, han var faktist riktigt fin tills vi galopperade. Han hade trevlig form och var rätt så lugn. Höger galopp gick bra, vänster något sämre. Avsaktningarna gick inte alls bra, något bättre i höger varv. Sen efter det var han bara på spring humör och sprang iväg hela tiden.
Helen bha "Det ser ut som om du sitter och rider på 180  häst"
Haha ibland så känns det faktist som så..
Men ja traven innan galoppen så var han sjukt fin! Jobbade på lite serpentiner.

Stressade tillbaka till solänget, skyndade mig att ta av sakerna och fodrade sen hästarna. Sprang sen över till ridskolan igen i spöregn + 10 cm vatten snö. Mina skor blev helt dyngblöta, det var som om jag sprungit i havet typ.
Fackeltåget gick inte alls bra, rider Rambo istället för Chancy. Asså seriöst, var det någon som hade kontroll på sin häst? Haha. Men ja kadriljen gick något bättre iallfall då red jag Chancy. 
Är sjuukt trött, har fet äckel huvudvärk, spyr snart, ska nog gå och lägga mig. Måste upp tidigt imorn och baka och fixa iordning alla kläder och sånt..
Aja hoppas det går bra imorn på showen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0