Snart finns det inga tårar kvar.

Sovit ap dåligt inatt. Det var typ storm ute, vaknade varenda timme. Vid fem tiden blev det ju strömavbrott. Somnade ett tag efter det och vaknade sen runt tio. Fortfarande ingen ström. Åkte till stan vid tolv och har varit där tills fyra. Kom hem, fortfarande ingen ström. Tände lite ljus och satt och spelade gitarr och sjöng ett tag. Lite små mys. Nu har äntligen strömmen kommit tillbaka.
Grejerna jag köpte:
Cardigan-HM 150 kr
Jeans- HM 200 kr
Skjorta med grå luva-Bikbok 150 kr

Hade gärna velat köpt med mig mer grejer hem men vill inte slösa bort alla pengar jag fått. Var otroligt sugen på att köpa med mig röd hårfärg. Men får se, kanske det blir nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0