Snowboaard! ♥

Trots efter ännu en sömnlös natt och magont så åkte jag med till Solberg. Var faktiskt dunder värt! Mycket snö, lite folk och ett helt ok väder. Började åka i barnbacken med brädan. Seriöst, det var som om jag aldrig stått på en snowboard tidigare. Ramlade konstant och det gick inte alls. Men efter att ha bytt håll på bindningarna (eftersom de var inställda fel) så körde jag på igen. Åkte mest i barnbacken eftersom jag inte vågar åka själv i stora liften. Kändes som jag bara skulle ramla, fastna, släpas efter, lossna, åka ner, krocka med någon annan som åker i liften, bryta tre ben och få hjärnskakning. Så åkte endast med Emanuel när jag väl såg han. Men det var faktist jätte kul att åka, dock är man ju lite ringrostig..;)
KASS mobilbild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0