DAM DAM DAM, I'M HOME!

Kom hem för ett tag sen från en bajs dryg bussresa. Halv sov till S-vall, sen var jag helt rastlös från S-vall till Ö-vik. Hade ingen MP3 med mig så höll ju på att små dö ibland.
Men Youth har varit faktist helt bra, sista kvällen var nog bäst! Super bra möten, sen på kvällen var det lite små kul saker som hände ;)
Vi åkte även in till stan på torsdagen eller fredagen? minns inte ;'o. Köpte faktist 3 linnen, en t-shirt och en cardigan! Stolt! Trodde jag aldrig skulle hitta något. (Kan visa en bild på kläderna senare)
Sen har man typ levt på pommes frites under hela veckan. Små tjockis man känner sig! Nej men det är så dö gott så man vet ju inte vad man ska göra!
Men ja allt har typ varit bra under veckan :)
Slänger kanske upp lite bilder ikväll om jag orkar, dock så fotade jag inte så mycket eftersom min kamera väger några hundra kilo och det är så jobbigt att släpa runt med den.

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

sv; hahah jag vet!

2011-11-06 @ 18:10:22
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0