Måndag

Praoen var faktist rolig, helt klart bättre än skolan! ;) När jag kom dit så mockade jag och Ida alla 9 boxar. Rena himmelriket om man jämför med ridskolan där det är typ 20-30 boxat/spiltor. Sen körde vi intervaller med Nisse.
Fick även testa köra han på rakbanan hem, det var lite annorlunda än att köra småponnier ;)
Efter det så åt vi lunch, fyllde sen hö-säckarna, tog sen in ung-hästarna och borstade dem. De är bara 1 år men endå så är de väldigt lugna. Sen när Björn skulle köra unghästarna så fick jag även testa sela och sätta fast vagnen på hästarna. Lite svårt med alla spännen och sånt då det inte är som en sadel precis med en sadelgjord att dra åt, men jag tror det mesta sitter i skallen nu!
Efter han kört klart så gick vi och fikade och sen drog jag till stallet för ridlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0