Måndag

Fet bajs dryg skoldag. Vaknade 1 h sent, typ tio i åtta. Skulle ju hinna duscha så kom till skolan runt halv nio.
Sen har skolan bara varit allmänt dryyg idag. Höll typ på att bryta ihop på slöjden för min symaskin ville verkligen inte sammarbeta med mig..
Är så himla trött och har bajs huvudvärk. Hade tänkt att rida Max eftersom han måste komma igång innan Söndag då vi ska tävla! Måste hinna träna igenom dressyr programmena och massa. Men orkar inte idag.
Ska bara vara hemma tills sju, ska då till stallet och vara där på NH kurs till nio, känns lite drygt att det blir så sent. Har lust att bara gå och sova, men det blir nog lärorikt endå :) Det är teori denna vecka så vi har inga ordinära ridlektioner, vilket är ganska så skönt nu eftersom jag måste få mer fokus på Max så vi hinner träna något!

Kommentarer
Postat av: ida ♥

Snygg blogg !

Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar , kram ♥

2011-11-07 @ 17:21:05
URL: http://idaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0