mina läppar sviiider..

Praoen var kul, jag har varit lite små trött under hela dagen.
Men vi släppte ut hästarna, mockade, gick en sväng med akilles, tog in unghästarna och fotograferade de. Hah tålamodskrävande jobb, hästarna vägrar stå still, vissa går över mig, andra drar ner huvudet och letar gräs.. Haha man blev ju lite less, men de är ju bara runt 1 år så man får ju ha lite tålamod trots allt.
Vi åt sen lunch, såg på TV, gjorde hö-säckar, kollade när Björn körde. Vi hjälpte sen Björn när han skulle köra Hälge för första gången. Ibörjan var han lite tjurig med att gå ut ur stallet men sen så gick det faktist riktigt bra, inte för att jag vet hur det brukar vara. Men han var ju rätt så lugn endå :)
Efter det så fikade vi, sen åkte jag med Ida till ridskolan och jag har varit stallvärdinna där tills nu.

Ska fixa lunch nu tills imorgon sen så ska jag gå och lägga mig och soova, är ganska så redigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0