Öppet hus, damdamdamdam...

Öppet hus ikväll på skolan. Är så otaggad som en människa kan bli. VILL verkligen inte visa upp låtarna vi ska spela, speciellt inte låten jag sjunger solo. Jag låter seriöst som en brunstig ko som svalt en anka som har herpes och är i målbrottet. Typ så.
Sen på det hela så ska jag göra någon "walk in" till scenen typ. VILL NI DÖDA MIG ELLER? Seriöst, folk kommer ju undra vad jag håller på med? Sen kommer jag typ börja skratta åt mig själv för att jag är så ful.
Tänk er lixom, kobent stel tjej går fram till scenen försöker sig på lite dans steg till låten. Ni hör ju själva hur det låter?
Asså ååh, döda mig.

Måste hitta några lämpliga kläder jag kan ha på mig nu. Känns lite tråkigt med bara "vardagskläder". Men det kanske blir så endå.
Men ska iallfall försöka fixa mitt hår lite och sminka mig och så.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0