Take Care.

Huvudvärk, trött och hungrig. Är även i kritiskt behov utav kläder, är så himla sugen på att åka till stan och bara köpa massa klääder! Har dock nästan aldrig tid att åka in till stan, sen är ju pengar ett problem med...
Söndagen rinner snart ut iallfall, är klar med matte inlämningen, känns skönt. Tror dock jag får IG på den, skrev bara något. Satt även i mitt rum och klipptet sönder massa gamla jeans idag till shorts. (tidsfördriv typ)
Försökte sen ta på mig shortsen och ledsamt nog så fick jag inte ens på mig några utav de...HÅRT LIV..
Nej men ska äta något nu sen går och och lägger mig, måste upp tidigt imorn och duscha innan skolan.
316129_2509259058083_1451299884_2797790_424251718_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0