Efter nian?

Vi höll på att snacka om vad jag vill göra efter nian när vi åt idag. Asså ärligt talat så har jag ingen aning, vet inte alls vad jag vill göra. Mamma gav som förslag att jag kunde vara utbytesstudent ett år i typ Texas. Hon var det efter hon hade gått ut nian och lixom hur kul skulle det endå inte vara? Tänk att typ bo hos en familj på någon hästranch? Cowboys ♥
Haha nej men endå fy vad kul det hade varit!
Men sen kom jag ju till verkligheten igen, jag åka till texas? Jag vill typ inte ens åka utanför Ö-vik och plugga. Haha nej men jag vill ju endå inte lämna det jag har här. Visst det är ett år men hur i hela friden ska jag klara mig? Jag kan inte ens prata engelska O_O hahah jag kommer dit bha "Hejlo Maj Najme Is Ester, And Ij'm Gona Livv Häre"
Hahha.
Men ja man vet ju inte vad som sker.. :)

Bilder på Riggo och Max kommer upp strax!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

KLART DU SKA ÅKAAA! Erbjuder dina päron dig att åka, ååååk! FY VILKEN DRÖM ALLTSÅ! Och språket kommer ju! ;)

2011-09-25 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0