För du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel.

Är helt död typ, gårkvällen var galen typ, haha var hos ingmans och såg film och körde en liten lek. Kom hem efter tolv någon gång. Idag har jag varit och hjälpt till med dressyrtävlingarna från 8-16:30 typ, fetd jobbigt då det var så varmt. Resulterade i att jag drack tusen liter vatten och kissade sen 5 sekunder senare ut dessa tusen liter igen. Hållit på så hela dagen, tror jag kissat minst 10 gånger idag, hahaha. 
BTW!
Äntligen har vi en dator igen, dock finns det inga program så det kommer fortfarande endast mobilbilder. Men så fort photoshop är fixat så blir det massor utav bilder från senaste månaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0