Hur ska jag klara det här?

Händer som är bortdomnade, paniken som skriker i halsen och pulsen som bara ökar och ökar. Hur ska jag klara av det här som?! Gymnasiet.
Ibörjan av sommaren tänkte jag att det var lugnt. Att jag har lång tid på mig att hitta mig själv och känna mig trygg med mig själv. Men nu har veckorna gått och jag börjar skolan på måndag. Jag vet inte vem jag är, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inget. Kommer inte passa in alls, jag kommer skämma ut mig, kommer klanta till mig, jag känner det på mig. Nej asså kära någon, får panik så fort jag ens tänker på det. Jag är inte redo..!

Kommentarer
Postat av: Naomi

Ester ta det lugnt!
Jag tänker också sådär och är nervös men jag känner ändå på mig att allt kommer att gå bra, vi har ju varandra :))

Miss yaah!! <3

2012-08-14 @ 03:41:22
Postat av: Naomi

Ester ta det lugnt!
Jag tänker också sådär och är nervös men jag känner ändå på mig att allt kommer att gå bra, vi har ju varandra :))

Miss yaah!! <3

2012-08-14 @ 03:41:50
Postat av: Naomi

Ester ta det lugnt!
Jag känner också sådär och är nervös men jag känner ändå på mig att allt kommer att gå bra, vi har ju varandra :))

Miss yaah!! <3

Svar: ja tur det! saknar dig meed! ♥
esterolsson.blogg.se

2012-08-14 @ 03:44:06
Postat av: Josefine

Jag är också asnervös, men det är väl liks hemskt för alla :) det är ju bara ettorna där första dagen också. Klart att du kommer passa in, hur kan man inte gilla dig liksom? :)

2012-08-14 @ 22:12:25
URL: http://Josefinegidlund.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj, det blev lite många kommentarer.. Dampade på 'enter' knappen x)()))

Svar: haha ja jag tänkte väl ;)
esterolsson.blogg.se

2012-08-16 @ 11:06:09
Postat av: Lina Berglund Noréus

Det är lugnt ester! jag finns där med dig också :) <3

Svar: tuur det! ♥
esterolsson.blogg.se

2012-08-17 @ 13:24:40
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0