LESS JA' BLIR..

Tänkte ta en skotertur med kameran upp i skogen då det var så mysigt fint ute. Men såklart så kommer jag inte ut på den vanliga vägen med skotern då det står massa bilar ivägen. Så då fick jag en briljant idé och tänkte att jag kunde köra runt garaget istället. Det skulle jag inte gjort. Skotern fastnade rejält och ligger nästan helt på sidan. Så jag har nu stått och försökt gräva fram den i några timmar utan resultat. Den går ju inte direkt att lyfta heller då den väger 1000 miljontals kilo, jag skojar inte, det är som att flytta ett berg typ. Så måste vänta tills någon stark karl kommer hem i huset och kan hjälpa mig. Turen får väl kanske bli av imorgon istället.. LESS JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV.
En mysig bild från 21 december då jag gick ute och väntade på att världen skulle gå under. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0