Sista veckan.

Sitter med ett häfte, tolv frågor om anatomi och en enorm huvudvärk. Det är så mycket nu sista veckan så jag går runt stressad 24/7 därav leder det till att jag får ont i huvudet. Det är ju luciashow på ridskolan i helgen, sista genrepet idag, får hoppas det går bra. Sen nästa vecka har vi matteprov på ett kapitel som inte kommer gå bra, en hemtenta som jag skrev om tidigare och till sist en konsert som vi knappt kommit någon vart på. Kommer få behöva repa, plugga, sjunga och skriva järnet nästa vecka för att det ska gå. 
Men något som gör mig på lite bättre humör är att mitt nya objektiv kommit, lite b-igare än det förra som gick sönder men ah det fungerar nog bra, ska testa det mer imorgon när det är bättre ljus. Jag har förmodligen också hittat en snowboard som jag ska köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0