Går och gräver ner mig i min säng nu.

Vill bara försvinna från jorden just nu, är helt dödens trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Världens fetaste huvudvärk dunkar sönder huvudet mitt, så kan inte gå och lägga mig, är helt slut. ORKAR INTE.
Okej, förlåt, nej jag ska inte klaga så mycket, men ah,. jag är så tröttt..!

Ridlektionen gick iallfall bra idag med Ramera. ♥ Trots att hon inte ens kollade med sitt öga.

Får se om det blir skola imorn, eller jag ska ju till sandö på gymnasiet där och kolla med några från klassen.
Troligtvist stannar jag nog hemma. Men ja, det kan ju förändras.

Måste ju duscha nu också, HAHDLIHJÖALJHÖS.
Livet är inte alltid så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0