Onsdag

Dagen har besått av:
Skolan, Läxa och Max.
Skolan var väl dryg som vanligt, rasterna var väl lite små kul. Typsiskt mig att börja gråta för jag skrattar så mycket..O_o Haha.
Det gick väl sådär att rida Max också, han kändes rätt så stel och spänd. På ena långsida tröck han sig innåt hela tiden också. Men uppvärmningen och när vi travade av så var han fin. Det mittemellan blev bara knas, jag hade ingen riktig övning utan det blev bara att vi red omkring och bah gjorde inget. Sen så var jag så himla trött så jag orkade inte hålla ihop han. Men han skötte väl sig helt ok endå :)
Hämtade även ut min nya hjälm idag på posten. Kanske inte den snyggaste men bättre än min gamla, trasiga och för stora hjälm..
Tråkigt inlägg, jag vet. sry babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0