When nightmares come true.

Asså detta är ganska knasigt.
När jag åkte till stallet så har någon tänt ett ljus och satt en ros i snön mittemot ett övergivet hus, där i dungen precis vid vägen. Ni som bor här fattar nog vad jag menar? Men ah asså det är en skogsdunge, och ett övergivet hus. Man bha va? Är det någon som dött där eller? Fattar inte ;o
Sen det sjuka är ju att jag drömde igår att jag och en grabb åkte bil och krockade i några träd precis där vid korsningen och han dog. Vad ska detta betyda?!
Man tänder väl bara inte ljus vart som helst?
Hm, konstigt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det övergivna huset tillhörde bolage som drunknade i Slussen för ett tag sedan. Det var nog någon av hans nära som tände ett ljus för honom skulle jag tro.. Men förstår att de kändes läskigt!

2012-02-11 @ 03:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0