I hela mitt liv har jag litat på mig själv.

Kaotisk dag, Men hej på dig!
Började med att jag vaknade 10 i åtta som jag gjort hela veckan dunder förkyld. Väldigt mysigt.
Tänkte måla på lite eyeliner för kul, men det kaosade sig. Sen att den är vattenfast gjorde ju allt mycket bättre. Slutade med att jag stod och gnuggade/klöste bort eyelinern från ögonlocket som blev helt rött. Hm, nice.
Sen skoldagen har varit kaos. Spelningen, haha asså oj. Som sagt så är jag väldigt förkyld och kunde knappt ta en ton rätt.
Var fet trött efter skolan så låg och halv sov en stund innan jag cyklade till stallet. Gick faktiskt rätt så bra att rida, blev lite arbete på plan. Dock så blåste det väldigt mycket så det fladdrade i lite papper som Max blev skrämd av. Aja han var duktig endå största delen av passet.
Nu blir det att spela COD, hah jag och brodern är kung på det för tillfället om ni ville veta. Hoppas eran dag varit bättre än min.
(förlåt för all denna text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0