Ett monster underst i en hembyggd våningssäng.

Slutade vid två för att ta bussen in till stan med Cornelia och Naomi. Försökte leta en avslutningsklänning men ah köpte med mig hem lite andra saker. 2 t-shirts, ett halsband och en påse med kläder från röda korset. Det hade typ "packa en påse för 50kr". SJUKT VÄRT! Dock hittade jag inget speciellt snyggt men ah, lite grejer fick jag med mig hem! Har massa inlägg som jag funderar på att lägga upp om jag vågar, men jag tror de får ligga kvar i utkastet ett tag till.. heh. Sommarlovet är nära, lite panik ångest från min sida, JAG SLUTAR NIAN? SJUKT.
Hoppas ni har det bra, har inte så mycket att komma med känner jag.
Lägger kanske upp några bilder på kläderna senare imorgon eller så om jag orkarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0