JAG HATAR MÅNDAGAR FÖR ALLTID.

Okej jag måste bara berätta lite om gårkvällen för den var heelt insane. Lirade först Black Opps med Josef, sedan körde jag själv en runda och kom till bana 30! HAHA helt freaking sjukt. Gud var på min sida typ.
OKEJ NÖRDSTÄMPLA MIG NU, JA TACK JAG KÄNNER ERAN UPPSAKTTNING TILL HUNDRA PROCENT.
Men asså det var heelt sick.

Idag har det varit bajsäckel skola, efter vi slutat vid fyra så spelade jag, naomi och viktoria lite låtar som vi ska spela på fredag då det är 3G. Vi höll på i typ 3 timmar.
Får hoppas det går braigt!
Huvudet värker, behöver duscha mitt äckliga hår och behöver mat.
Sista veckan med Max, önskar jag verkligen hade tid att åka dit varje dag men kommer missa både på Onsdag då vi har musikaluppvisning och troligtvist fredag då vi spelar... surt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

varför är det sista veckan? :(

2012-05-21 @ 20:32:05
URL: http://rrebus.blogg.se/
Postat av: Rebecka

varför är det sista veckan? :(

2012-05-21 @ 20:32:18
URL: http://rrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0