Året som gått del ett.

JANUARI: Det var kallt, det var snö, det var bräda och skoter. Samt en alldeles för stressad tjej som gick runt med huvudet värkandes 24/7
FEBRUARI: Jag träffade honom. Det blev mer kaos i hjärtat. Mer kaos i huvudet. Snön smälte och jag använde flitigt skotern. Såg massa hjärtskärande filmer och blev kär i varje manlig skådespelare.
MARS: Läste novellsamlingen BÅTEN och drunknade i Imannu El och djupa diskussioner. Ett påsklov flög förbi med förkylning och andra avenyn. Kittelfjäll besöketes och jag red fina hästar som Riggo och Ramera.
APRIL: Last Man Stading, briljerade. Briljerade dock inte lika mycket gällande hoppningen på Jalle.. Sen åkte mina fina kompisar till Paris, vilket gjorde en ester lite ledsen plus att sista åket i backen gjordes. Men något som kompenserade upp det hela var att min syster förlovade sig och att jag blev MOSTER till världens finaste bebi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0