ÅRET SOM GÅTT DEL TVÅ.

MAJ: Mitt humör gick som en berg&dalbana hela månaden. Ville för mycket, kunde för lite. Men oj vad jag längtade efter sommaren. Oj vad jag längtade ut. Träden knoppades och jag prydde trädgården med fina saker.
JUNI: SOMMARLOV, min broder tog studenten, jag och Ramera hade en väldigt trevlig hoppträning. Vi firade midsommar ute hos moster, alltid mysigt. Jag dansade runt på ängar och skogar och myrar. Det var en underbar månad där jag var fri som en fågel.
JULI: Jag jobbade 3 veckor utav denna månad. Men det var helt ok, tjänade pengar på ett väldigt roligt sätt med bästaste vännen! Försökte intala mig själv att det aldrig skulle bli VI och åkte till Uppsala.
AUGUSTI: Det började bra, jag fyllde år, jag åkte på URKULT, det bästa på hela sommaren. Sen gick det mer eller mindre utför. Hamnade liggandes på ängar och ville inte inse att du hade slutat bry dig. Gick omkring med huvudvärk och var spänd inför allt och alla. Läste fina böcker och lyssnade på fina låtar.

Kommentarer
Postat av: Molly

Du har verkligen en underbar och speciell känsla i dina bilder måste jag säga!:)

Svar: tack!! :)
esterolsson.blogg.se

2014-01-25 @ 16:54:58
URL: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0