Livets teater

 I lördags gjorde jag sushi och tog med till biblioteket där jag och Lisa tappert försökte plugga oss kloka.
I söndags åt jag sushi-rester till frukost, lunch och middag.
I måndags gick jag promenader och kände mig febrig igen med huvudvärk. Det slutade med att jag sov bort hela dagen.
I tisdags försökte jag kompensera upp måndagen med att plugga hela dagen tills huvudet slutade fungera.
I onsdags bakade jag bröd och köpte biljett till Markus Krunegård som spelar här i Jönköping. Okej det är 5 månader kvar.
I torsdags vet jag inte vad jag gjorde. Jag skulle plugga. Jag tror jag pluggade. Men det känns inte som så nu när jag tänker på det.
Nu är det fredag och jag har skrivit tenta och sitter på tåget till Uppsala där jag ska spendera min helg. Det är så skönt att åka tåg. Att läsa en bok. Att lyssna på en podcast. Att tänka. Utan att ha skola i huvudet. Välbehövligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0