Men ingen är riktigt ärlig, ärlig är man i gryningen

Jag köper en gul regnjacka när jag egentligen borde köpa en svart. Jag färgar håret mörkt när jag egentligen borde klippa av det. Jag kysser helt fel killar och borde sluta tänka det här, "att inte tänka så mycket". Jag går ut och promenerar i regn fastän jag är förkyld och har feber. Jag går upp mitt i natten och cyklar till dig när jag egentligen borde ligga kvar i min säng. Jag bearbetar, analysererar och reflekterar över sådant som egentligen inte kommer ha någon betydelse imorgon. Men det är lite såhär jag är. En rastlös själ med en stundtals, hyperaktiv hjärna. Jag går mest omkring och väntar. Väntar och väntar och väntar på att nånting ska hända. Problemet är att det händer saker hela tiden. Jag är bara så rädd för att missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0