Åttonde oktober

Tiden rusar verkligen iväg. Jag har i två veckor klivit upp innan solen gått upp, cyklat längst vätterstranden och hoppat på tåget till Nässjö där jag haft praktik. Jag hat-älskar tidiga mornar. Man är så himlahimla trött men alltså vissa mornar var soluppgången så magisk. (Andra dagar cyklade jag i spöregn till tåget och var nedkyld hela dagen..). I fredags var sista dagen på vårdcentralen och de kommande veckorna blir pluggpluggplugg. Lite motstridigt att försöka komma igång igen. På onsdag åker jag upp till ö-vik och tar långhelg. Kent spelar ju. Det kommer bli grymt.
(Nässjö är en liten håla men nog hittade jag en fin liten konsthall på vägen hem från praktiken. Samt dök en massa gatukonst upp från ingenstans lite här och där i staden. Superfint.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0