Livet består av en massa tro och tvivel

Vi springer genom ett regnigt Göteborg och letar upp personen vi ska köpa biljetter av. Klockan 17:26 håller vi i biljetterna till Håkan. Snabba steg till Ullevi och sen står vi i publikhavet. Hur hände det här, undrar vi. First Aid Kit gästar, otroligt vackert! 23:40 fylls himmelen av fyrverkerier och "Nu kan du få mig så lätt" klingar ut. Sista bussen hem har vi missat, men vad gör väl det när vi precis varit på bästa konserten. Vi driver iväg med resten av människorna mot stan. Klockan 04:50 börjar solen sakta gå upp. Det är så vackert. Min lillasyster och jag är ostoppbara. 10:00 är vi tillbaka i Jönköping igen. Jag vet inte hur vi fick tiden att gå men den flög iväg. Nu sitter vi på en buss mot Arlanda och ska flyga hem till ö-vik. Jag är så glad över att vi drog till Göteborg. Mycket bra start på min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0