Vi upplevde aldrig körsbärsblomningen

Den här veckan har jag haft min sista obligatoriska skoldag för denna termin. Jag har suttit på balkonger och skrattat och sen dansat på svettiga dansgolv. Jag har spontanbadat i Vättern klockan tre på natten och sen lika spontant klippt av håret. Jag har haft en kropp som bara velat lägga sig på asfalten och ge upp för alla känslor som väger för tungt. Jag har spelat basket under rosa himmel och hållit i oroliga händer. Jag har definitivt sovit för lite och tänkt alldeles för mycket. Brukar bli så. Nu sitter jag på ett tåg hem till Örnsköldsvik. En hemtenta ska skrivas sen går jag på sommarlov. Maggio på måndag. Längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0