Oceaner

Mars är så långt borta. Vad har jag gjort sedan dess egentligen? Allt och inget. 
Jag har varit i Göteborg på spelning. Varit i Örnsköldsvik och myst med katter och familj. Varit i Stockholm och myst med gamla klasskompisar. Haft semester sedan midsommar. Sista helgen nu innan jag återigen ska tillbaka till jobbet. Tror det blir bra för mig med rutiner igen. 
Jag strosar mest runt hemma. Känner mig isolerad. Men det känns tryggt också. Kan dricka tusentals koppar kaffe och måla i timmar. Har ångest som sitter i halsgropen. Den försvinner inte. Jag försöker stå ut.
Juste jag har klippt lugg. Men det var längesedan. Kanske var det i maj när jag var impulsiv och glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0